onsdag 30 november 2011

Jag lovar att bli bättre!

Jag vet att den senaste tiden har jag blivit väldigt dålig på att uppdatera min blogg. Dels för att det inte händer så mycket intressanta saker och sedan för att jag inte har orken. Tid har jag så det blir över, men när jag inte sköter något i hemmet så vilar jag mest. Jag orkar liksom inte göra så mycket. Sedan har jag den senaste tiden var väldigt trött, har ju en orsak till det som är underbar, men tack vare detta så känns det inte så uppiggande att skriva ett inlägg här när jag inte har något speciellt roligt att skriva om. Men jag ska försöka bli bättre och skriva lite saker.

Sedan vill jag gratulera Katta Kvack till hennes efterlängtade Batman, som kom till världen den 30:de November klockan 05:57. Jag slår vad om att han är lika bedårande som sin mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar