måndag 2 januari 2012

2012, bästa året ever!

Så då har det blivit ett nytt år och jag vet redan nu att det kommer bli det bästa i mitt liv. För det första har jag varit förlovad med min älskling i ett år, jag fyller 20 om tre dagar, jag ska bli mamma till sommaren och i slutet av sommaren firar jag och älsklingen två år tillsammans. Det känns som att det inte kan bli bättre än vad det redan är. Jag har så mycket glädje inom mig för jag kan äntligen säga: "I år kommer jag att bli mamma!" och det känns så jävla underbart.

På onsdag går jag in i vecka 12 och det känns väldigt bra och det känns som att jag kan bli lite lugnare, dessutom kan jag börja märka att magen växer nu. Det känns som att det har gått så fort, i morgon är det 8 veckor sedan vi fick reda på det och tiden har bara susat förbi. Hoppas det går lika fort tills den 20 Februari, så jag få se min lilla ängel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar