torsdag 19 januari 2012

Vecka 14+1

Äntligen har min gravidmage börjat synas. Det känns så otroligt stort, det syns att det är en liten sak som växer där inne. Dessutom har jag börjat känna något vibrerande längst ner på magen och när jag läste lite så är det tydligen bebisen som hickar. Det kittlas som bara den och känslan är underbar. Längtar tills jag känner ännu mer. Dock har mitt bäcken blivit värre, får jätte ont av att gå i uppförsbackar, även att dom är små. Kan inte gå längre sträckor utan att få ont och det börjar bli jobbigt att ta sig ur badkaret, eller sätta mig och komma ur soffan. Förhoppningsvis blir det inte så jätte mycket värre än detta, men försöker få tag i min barnmorska som alltid är lika svår att få tag i.

1 kommentar:

  1. ja det vore himla fint att bo så. Grattis till bebis förresten, känns allt bra?

    SvaraRadera