tisdag 6 december 2011

Anropar barnmorskan!

Har sedan förra måndagen försökt att få tag i min barnmorska utan resultat, har ringt flera gånger varje dag utan att någon har svarat. Ändå sa hon när jag fick numret att det bara var att ringa när som helst mellan 08.00 och 16.00 på vardagarna, det ser man ju hur det går. Så jag känner mig rätt vilsen, dels behöver jag verkligen ett sjukintyg så att jag kan bli sjukskriven, annars får jag snart inga pengar, vilket behövs för att det ska gå runt här hemma. Sedan så tror jag fortfarande att det kan vara så att jag gått längre än vi innan trott, eller det kanske är två bebisar där inne som några tror. Så jag måste verkligen få tag i henne av två skäl, men det verkar inte gå som jag vill. Så känner bara för att krypa ihop under en filt och gömma mig i några dagar, jag orkar inte med detta just nu.

För övrigt mår jag rätt bra, är ovanligt pigg och glad, blir dock väldigt ledsen till och från. Har ont i mina bröst, kanske inte så konstigt och mina mensliknande smärtor kommer lite då och då. Sedan är det ju det här med att jag har problem med bäckenet, så jag går som en anka och får väldigt ont i ryggen ibland. Men jag är glad ändå, eftersom jag vet det underbara som kommer utav allt det här. Kan knappt bärga mig tills jag får känna den lille sparka, eller får hålla i min lilla sötnos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar