onsdag 14 december 2011

Jag har en ängel i min mage.

Igår fick jag se att det verkligen fanns en liten ängel i min mage, det var en liten "böna" på 3 cm. Hon kunde inte säga exakt vilken vecka jag var i, men runt 9 eller 10. Ska tillbaka om ungefär 8 veckor, den 20 Februari och få se min lilla ängel igen och få reda på exakt hur långt jag gått och när min lilla ängel kommer ut, alltså mitt förlossningsdatum. Älsklingen och jag fick med en fin bild på vår lilla, jag kommer slänga upp den här och på alla andra sidor så fort jag fått in den på datorn, kommer troligtvis inte bli förens efter jul. Har en hel del att göra fram till två dagar innan jul och kvällen den 22:e åker jag och älsklingen hem till mina morföräldrar och stannar till kvällen 25:e eller morgonen den 26:e och sedan kommer det nog lite uppdateringar här om julen och en bild på den lilla "bönan", på vår lilla ängel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar