måndag 12 december 2011

Snart får jag se dig.

Då har man varit och skrivit in sig på MVC idag. Fick veta min längd, som jag inte riktigt har vetat exakt på ett tag. Så nu vet jag hur långt jag är. Sedan fick jag ta blodprov och det var ju inte det roligaste, jag avskyr det. Fast nu är det gjort och nu är det bara doktorn och glukostest som jag ska dit och göra. Fast det är inte med min barnmorska, så henne träffar jag inte direkt förens i vecka 25, så det är långt kvar.

I morgon ska jag få se min lilla och veta vilken vecka jag är, känns så underbart att få se det lilla livet som ligger i min mage. Känns så stort och magiskt, längtar så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Vill bara att tiden ska gå fort så att jag ligger där i morgon. Får med en bild hem så inom en snar framtid lär den komma upp här, så alla ni där ute får se min lilla ängel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar