torsdag 15 december 2011

Känns inte bra.

Har fått papper från barnmorskan att jag måste äta järntabletter och fick ett namn på tabletterna. Gick till apoteket och köpte dom, 50 tabletter för 136:- och när jag öppnar för att läsa får jag se att kapseln innehåller gelatin, något jag undviket att äta för att det är från djur. Så man ska alltså i ungefär 204 dagar tvinga i sig dessa tabletter, som får mig att vilja spy och får mig att må så jävla dåligt, bara för att min bebis ska må bra. Jag kan inte beskriva hur jag känner mig, gråter för att jag vet att jag måste och för att jag mår så psykiskt dålig av att behöva tvinga i mig dom. Slutade med omega3 tabletter för att det är gelatin och nu måste jag äta dessa tabletter varje jävla dag. Jag vill bara lägga mig under ett täcke och somna och inte vakna förens om typ tusen år, jag hatar detta. Jag mår så jävla illa av bara tanken och jag kan inte göra något åt det. FAAAAAAAAAAN! Hjälp mig, finns det inga andra tabletter jag kan ta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar