onsdag 14 december 2011

Musikhjälpen 2011!!

Nu är det äntligen igång igen. Tredje året i rad som jag kollar på musikhjälpen och det är lika mysigt som vanligt, saknas bara lite snö i rutan.Just nu sitter jag och skriver blogg, kollar på det på tvn och dricker en god kopp tea. Annars brukar jag kolla samtidigt som jag sysslar med lite annat, och det är så härligt att kunna titta och lyssna och göra allt annat samtidigt. Lite avslappning, funderar på att önska en låt i år också, känns som en liten tradition ifrån mig nu. Hoppas musikhjälpen finns kvar i många år till, för det är verkligen en fin sak. Tycker att ni som inte sett det kan slå på tvåan eller gå in på musikhjälpen på nätet! Önska gärna en låt eller något annat, det går till flickors rätt att gå i skolan och ALLA flickor har rätt att gå i skolan tycker verkligen jag, så nu ska vi hjälpa till tycker jag. GO MUSIKHJÄLPEN, ni äger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar