fredag 25 maj 2012

Avis.

Min älskade fästmans son ringde tidigare idag och pratade lite allmänt med sin pappa. Dock nämnde han en sak som fick mig att vilja krypa under sängen och skrika och gråta som ett litet barn. Den sista halvtimmen på deras gymnastikpass hade dom fått gå till sjön som ligger nära deras skola och bada och gissa vad, han tyckte det var skönt! Så jag sitter här hemma i lägenheten, vet att det finns en sjö rätt nära som kan vara sjön att få dopa sig i, men som jag inte kan ta mig till för det blir ändå en för lång promenad för mig.

Så nästa helg när han kommer ville han bada och jag hoppas för allt i världen att jag kommer orka och känna att jag klarar av att följa med. För denna kvinnan vill i alla fall ha turen att bada en gång denna sommaren, eftersom jag inte vet hur det blir sedan efter förlossningen med väder och allt. Så jag tycker ni kan hålla tummarna för mig att jag kan orka följa med och i alla fall ta mig ett litet dopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar