söndag 13 maj 2012

Dumma bh!

En sak som jag alltid stört mig på när det gäller bh tillsammans med min kropp är att jag har så små axlar så även att jag spänner banden precis lagom hårt så glider dom ner väldigt ofta. Det är extremt störande och det inget jag kan göra åt, vilket gör det ännu värre. Så när jag har bh på mig får jag ofta dra upp banden för att dom inte håller sig kvar på mina små axlar.

Förr trodde jag alltid att jag spände dom för löst eller så, men nu när jag köpt nya amningsbehåar har jag märkt att jag spänt precis lagom hårt, kan inte ha hårdare för då får jag ont och dom glider ändå av. Så jag funderade över det och kom på att mina axlar är så pass små att banden inte sitter kvar. Så det är bara gilla läget och leva med det, tyvärr..

1 kommentar:

  1. Hahaha... känns igen, så fort jag inte tränar så har jag varken axelmuskler som håller upp eller nackmuskler som stödjer ut på kappmuskeln! Så du får träna upp dig sen när du fött barn, det hjälper jag lovar!!

    SvaraRadera