måndag 28 maj 2012

Bäddat och klart.

Denna veckan har jag inte orkat ta någon magbild och jag orkar inte lägga ut texten. Kanske kommer bild på magen senare i veckan om jag orkar. Just nu är det mest jobbigt att göra det mesta. Vilar mycket och ta vara på tiden med annat än att sitta vid datorn, så ni får ursäkta mig om det blir lite tråkigt här ett tag.

Nu har i alla fall svärfar fixat bebissängen och jag har bäddat i ordning den. Så nu är det bara för vår ängel att komma för nu är allt det viktiga klart. Så nu väntar vi bara på att vårt mirakel ska vara färdig och komma ut, för nu är hon/han det enda som saknas i vår vardag.

2 kommentarer:

  1. Gulligt! Är du trött som i sovtrött, eller mår du dåligt på något vis?

    SvaraRadera
  2. Ja jag kände också att det var supersvårt å inte röra sig nåt, jag var totalt passiv i typ 12 dagar!! Å jag rör mig oerhört mkt normalt sett i jobbet, går 1h kvällspromenad osv så det var verkligen en omställning. SKÖNT å kunna röra sig igen. Men när du passerat 34 fulla veckor har du inget prematurbarn på väg ut, precis som jag. Så då kan du ju röra dig som vanligt igen, då stoppar de inga värkar!! :) Å dessutom hade du ju inte öppnat dej tack å lov, precis om jag inte heller hade. Förvärkar är inte farligt, men man ska ju helst inte föda sådär tidigt som du å jag riskerade, jag var ju också inne för Bricanyl 32+6.. Tack å lov var jag inte öppen heller! :) :)

    SvaraRadera