onsdag 7 september 2011

400 dagar av kärlek.

Idag är det 400 dagar sedan jag blev tillsammans med min älskling och det känns fullkomligt fantastiskt underbart. Jag kan verkligen inte beskriva i ord hur mycket han betyder för mig och hur lycklig jag är som har honom. Livet skulle vara så otroligt trist utan honom. Han har verkligen fått mig att inse mycket här i livet och utan honom hade jag nog inte kommit så långt med mig själv som jag har idag. Jag är honom evigt tacksam för allt han gjort för mig och för att han har stått ut med mig. Utan honom hade jag inte klarat av vardagen så bra som jag gör, jag hade inte sett allt med så mycket glädje och positiva tankar. Jag hade inte fått känna vad äkta kärlek är eller var äkta lycka är. Jag kan inte tänka mig ett liv utan min älskling, fästman, blivande man. Jag kan verkligen inte tänka mig en enda dag utan honom, jag älskar honom tills mitt hjärta slutar att slå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar