fredag 16 september 2011

I´m forever keeping my angel close!

you say them out loudIbland känns det som att ingenting har hänt dom senaste tre veckorna, att allt är som det var förut. Fast varje gång jag tänker efter så slår det mig så hårt och det fucking hurts. Du kommer aldrig mer tillbaka, jag sa farväl till dig i Tisdags. Det var otroligt vackert och jag vet att du vet att jag älskar dig för alltid. Ingenting kommer någonsin få mig att sluta älska dig, inte ens detta, vi sa för alltid och jag håller mitt löfte. För "what are words if you really don't mean them when you say them. When it's love you say them out loud and those words, they never go away, they live on even when we're gone" och det är verkligen så det är med dig, allt jag sagt och gjort står jag fortfarande fast vid.

Jag satt i morse och pratade med älsklingen om dig, det gör jag varje dag för att det ska vara lättare, för att du ska leva vidare, inte bara inuti mig utan att alla får reda på hur underbar du var och hur mycket du betydde för mig. Då sa jag att även hur många människor jag lär känna i mitt liv, så kommer ingen komma i närheten av dig, igen kan betyda så mycket för mig och ingen kan vara så speciell för mig som du var. Du var min ängel, min bästa vän and you meant the world to me. När du var nära mig så kände jag det i hela kroppen, du gjorde mitt liv så äckligt jävla underbart. Jag kommer alltid bära med dig i mitt hjärta, i min själ och i mina tankar. Du kommer alltid vara den bästa, den som jag har värderat mest och som har haft den fucking största platsen i mitt hjärta. Ingen kommer kunna mäta sig med dig, med oss och med allt vi gått igenom, både ont och gott. Så det enda jag kan säga, även att det inte blir på det sättet jag vill, så är det såhär: "I'm forever keeping my angel close"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar