söndag 18 september 2011

Meningen med oss.

Om du kunde visa mig hur världen är när den är som vackrast, så skulle jag göra allt för dig och lite till. Jag skulle vilja se den vackraste av alla solnedgångar med dig och sedan få ligga med dig under stjärnorna för att vänta på att solen igen skulle gå upp och visa mig hur alla färger ser ut när dom är som mest. Jag skulle vilja kunna se varenda litet hörn av jorden, få se det som har förstörts av oss människor, men också det som vi har byggt upp. Jag vill trollbindas av alla färger, alla små ting som kan få mitt inre att vilja explodera av glädje. Jag vill uppleva allt med dig, men ändå kunna ligga bredvid dig och göra ingenting, bara blunda och andas. Kunna lyssna på dina lugna andetag och känna tryggheten svepa över mig som ett täcke, jag vill kunna älska dig med varenda liten organism i min kropp och veta att du älskar mig lika mycket tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar