lördag 8 oktober 2011

Blogga från mobilen, hur gör jag?

Finns det någon snäll själ som läser min blogg och som vet hur jag får den att fungera i mobilen? Jag har gjort som det står att man ska göra när man försöker få bloggen och mobilen att få kontakt och det fungerar inte, så jag vill ha lite hjälp!!

När jag kommer på alla bra idéer på bussen eller i skolan har jag ingen möjlighet att skriva på bloggen, så jag skriver det i ett block eller i min anteckningar på mobilen och sedan skriver in det här när jag kommer hem.. För det första glömmer jag många gånger bort det så det blir lite sena blogginlägg och då är jag inte så sugen på att skriva om det eller så blir det enkelt inte så bra som jag ville att det skulle bli. Allt jag tänker på då hinner inte komma ner på papper eller i anteckningar, så jag vill kunna blogga från min mobil om jag inte är nära en dator eller har möjlighet att skriva från en dator jag sitter på just då.

Så, HJÄLP!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar