fredag 28 oktober 2011

Det flödar.

Började skriva en deckarnovell på svenska, för att senare översätta till engelska för att jag har det som arbete. Min älskade fästman råkade läsa det första jag hade skrivit och skrek ut att jag skulle fortsätta för han ville läsa mer. Så har skrivit ett kapitel och börjat på det andra, så ska nog fortsätta skriva på det på svenska, men bara översätta en liten del till engelska. Kanske lägger ut den så att folk kan läsa, eller skickar den till dom som vill läsa när den är klar. Just nu finns den bara på papper, inte på datorn, så kan inte lägga ut något lite smakprov ännu. Men ska försöka hinna med att få ut det här innan jag åker iväg till Vimmerby. Så jag hoppas ni kommer gilla den och jag vill gärna ha lite kommentarer om det sedan. Så det är bara vänta med spänning tills jag lägger ut en liten teaser till er!


Edit: Ni får en teaser när jag kommer hem från Vimmerby igen, så på söndag kväll eller måndag förmiddag får ni läsa en liten snutt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar