torsdag 20 oktober 2011

Tezz.

You make my life worth living young lady! Jag kommer alltid ställa upp för dig när du behöver mig. I mina ögon är du en glänsande diamant som är värd flera miljontals kronor och mer än så. Nej, nu skrev jag fel. Ditt värde kan inte sättas i pengar. Du är värd så jävla mycket mer än pengar. Du är det värdefullaste som finns, vännen. Trubbel som du stöter på här i livet, prata med mig så ska jag hjälpa dig på det allra bästa sättet jag kan. Jag kanske inte kan hjälpa dig med allt. För vem är perfekt och kan allt liksom? Men jag hjälper dig väldigt gärna när du behöver mig, gumman. Allt jag vet är att jag behöver dig.

Du är en ängel fallen från himlen, du skadade dina vingar när du föll ner till oss och därför finns de inte kvar nu. Eller rättare sagt, de är osynliga. Bara vissa personer kan se dem och dessa människor kan även se det allra vackraste i dig. Fast vem kan egentligen undgå att se det, hela du är ju så himla vacker och underbar. Den som inte ser det är fanimej blind! Ta hand om dig själv och ditt liv väl, för det finns många ormar i detta livet. 

Du är så jävla underbara vänner. Jag kan inte hitta ord för hur jag ska kunna förklara det, men jag hoppas ändå att du förstår hur mycket du betyder för mig. Terese, min älskade vän, jag älskar dig och du är den bästa som finns. Och det är det INGEN som kan ändra på!

Vänner för alltid, gumman? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar