onsdag 15 februari 2012

Vimmerby nästa.

Idag bär det av hem till min kära familj i Vimmerby igen. Ska vara där tills Fredag och så när vi åker hem hämtar vi upp min älskling på stationen här i Eksjö.

Nu har jag gått in i vecka 18 och jag känner hur bebisen sparkar och ibland kan det kännas utåt. På måndag är det äntligen dags för ultraljudet nummer 2 och jag längtar så att jag blir galen. Vill se vår lilla ängel, vårt mirakel och lilla kärleksbarn. Vi ska inte ta reda på vad det blir för kön, det vill vi inte veta förens vår älskling kommer, det känns roligare att det blir en överraskning och det är roligt att köpa neutrala kläder och saker, så att det inte blir så inriktat på ett kön, tycker sådant kan bli väldigt tråkigt. Så tiden tickar på och även om jag tycker att det är en evighet tills vår lilla kommer, så känner jag nu att tiden går ändå rätt snabbt, jag har ju snart gått halva tiden, liksom hallå, hur fort har det inte gått.

Nu ska jag se klart på andra avsnittet av Född att vara annorlunda och sedan ska jag packa färdigt och vänta på att min kära familj ska komma och hämta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar