söndag 29 april 2012

Händer inte mycket..

Jag har inte skrivit något inlägg på ett tag. Har inte haft mycket att skriva och sedan har jag varit hemma i Vimmerby en liten sväng för att sedan igår åka på en liten dagstur till Vetlanda med min syster, min mamma och min mormor. Handlade en del bebiskläder på en loppis där, lite andra saker till bebisen och hämtade ut en babybox på Babyproffsen. Så handlade jag mig tre amnings behåar på HM, men tyvärr märkte jag idag att dom var för små så jag måste sälja dom eftersom man inte kan lämna tillbaka underkläder. Så om någon där ute har storlek 80D och behöver amnings behåar så har jag tre stycken till salu!

Annars så händer inte mycket, vi har fått en hörnsoffa från en vän som håller på att flytta ihop med sin flickvän. Så nu har vi lite mer plats för folk och det ser lite mysigare ut. 


Ikväll ska jag och älsklingen på bio för första gången under våra 21 månader tillsammans. Vi ska se The Avengers och båda två ser fram emot att dels gå på bio, men framförallt att gå tillsammans. Så klockan 19 ikväll sitter vi på bion och sedan ska vi sitta där 2 timmar och 20 minuter, får se hur det går för mig att inte behöva springa för mycket på toa. Vi beställde biljetterna på nätet och fick då välja platser, vilket är nytt för lilla Eksjö så det var ju roligt. Så ikväll ska älsklingen och jag roa oss och njuta av varandra, för snart är det slut med att ha så mycket tid för bara oss två. Dock inget vi är sura över, vi längtar snart ihjäl oss efter vår ängel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar