fredag 23 mars 2012

Fredag!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva, men det har inte hänt så mycket intressant. Har bara gjort massor med vanliga vardagliga sysslor, som att städa och tvätta. Idag bär det av mot Vimmerby för att spendera en helg med min familj och mormor ska lära mig laga kroppkakor i morgon, MUMS! Sedan får jag äntligen träffa min hårtuss igen, som jag saknat honom. Det har varit otroligt tomt utan min vovve, men samtidigt så har det varit lite semester här hemma, hundfritt!

Jag fick lite sovmorgon i dag, vaknade kvart över åtta istället för sju. Så under denna tiden jag varit uppe har jag ätit frukost, hängt in tvätt, ansiktsmask, duscha, hårinpackning och sminka mig. Jag sminkar mig inte ofta längre, men kände att jag ville det idag bara för att jag känner mig glad och lycklig och för att solen skiner ute och det är varmt. Så jag kände för att göra mig lite finare än vad jag brukar, min älskling blev lite misstänksam eftersom jag ska åka hem. Men jag vet att han bara skojar med mig, han är så söt. Nu ska jag fixa resten och sedan bara vänta på att mina föräldrar och min vovve kommer och hämtar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar