torsdag 1 mars 2012

Baka, baka liten..

fralla! Jag är i full gång och bakar frallor, eller sista plåten är inne i ugnen. Det är solrosfrallor, nyttiga och vääääldigt goda saker. Hade tänkt börja med att baka kanelbullar, men hade ingen kanel hemma, så ska ner till affären och köpa sedan. Tyckte dock det var onödigt att springa förut eftersom jag ska till läkaren vid 14.00 för att bli sjukskriven, ÄNTLIGEN!

Jag gillar inte att behöva vara inskriven på arbetsförmedlingen och stå som jobbsökande med en liten i magen och dessutom har jag problem med mitt bäcken som bara den. Så jag ska bli sjukskriven, förhoppningsvis. Jag kan i alla fall inte jobba, om det inte finns ett jobb där jag kan lägga mig ner i en kvart/tjugo minuter en gång i timmen, vilket jag tvivlar på rätt starkt. Här kommer en bild på mina älskade mumsiga frallor, ikväll får ni receptet till dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar