fredag 2 mars 2012

Ljusare tider.

Idag har jag roat mig med att sätta upp nya gardiner i vardagsrummet och köket för att få in så mycket ljus som möjligt. Sedan vart jag så trött så jag la mig ner i soffan för att vila lite, kollade på hur fina gardinerna blev och såg hur min palm lös så vackert igenom gardinen att jag sprang och hämtade kameran och fotade lite. Satte mig ner för en liten stund sedan och laddade in bilderna och redigerade några av dom. Tänkte slänga ut dom här och sedan lägga mig i sängen och vila innan älsklingen och jag måste pallra oss ner till affären för att inhandla lite saker. Jag är så sjukt trött och slö idag, hoppas jag blir piggare till kvällen.

De två sista bilden visar mina favorit skålar som jag har stående tomma på vardagsrumsbordet, men de utgör väldigt mycket dekoration. Jag köpte dessa skålar förra våren på en second hand butik och dom stod framme till hösten och det ska dom göra detta året med, man blir så glad av deras starka färger och kombinationen av dom tillsammans. Jag ska försöka få en bättre bild på dom någon gång. Det är så svart att få färgen rättvis, den stora skålen är limegrön och den lilla är grå utanpå och turkosblå inuti, love them big time!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar