torsdag 8 mars 2012

Rensa hemmet och att ha ont.

Jag läser ju, som jag sagt innan, boken Att rensa i röra med Feng Shui och har kommit så pass långt att det är dags att börja rensa. Har sagt att jag göra det nu under våren och helst hinna bli klar innan den lilla kommer. Så igår började jag rensa i det lilla förrådet som vi har i hallen och kom en bra bit, hade tänkt fortsätta idag men har inget att slänga skärp för alla våra pappåsar är slut och i plastpåsar får det inte plats mycket skräp, så jag måste vänta med att fortsätta rensa tills jag har köpt hem soppsäckar, sådana stora svart så att det inte behöver bli hur många påsar som helst.

Idag är det dags att tvätta igen och jag känner egentligen att jag inte orkar, vill bara ligga och ta det lugnt idag. Orkar inte skriva här heller egentligen, men det har mer att göra med att jag har så satans ont i mina leder i händerna idag. Har problem med mina leder, dock inga papper på det för att läkarna i Vimmerby inte ville utreda det när jag bad om det sist. Ska kolla upp om dom kanske vill kolla upp det här i Eksjö, för det är jobbigt att leva med det utan att kunna visa upp papper på det.

Nu ska jag lägga mig att vila och kanske snart ta en kopp tea, är så jävla frusen och har ont i kroppen. Det ligger snö på marken och jag känner att det är kallare, för har så ont som jag brukar få när det är kallare ute, jag hatar det och man orkar inte göra något för det gör så ont.

1 kommentar:

  1. Åhh det förstår jag :))

    Hoppas du har en fin söndag :)

    SvaraRadera