lördag 3 mars 2012

Lördagsmorgon.

Vaknade klockan halv åtta, trots att jag och älsklingen inte somnade förens klockan halv 1 igår. Morgonen började med att jag fixade lite i köket samtidigt som jag kokade tea till mig och kaffe till älsklingen. Sedan satte jag mig ner i vårt soliga vardagsrummet och läste Mama som damp ner i min brevlåda igår tack vare att min kära mor har fixat prenumeration till mig. Så jag njöt av min kopp tea tillsammans med min favorit tidning. Så min morgon har varit helt fantastisk.

Om någon timma eller två så kommer min kära mor, far och mormor hit och ska besöka oss lite. Jag ska bjuda på bullarna som jag bakade igår och när dom åker från mina morföräldrar så ska jag slänga ihop en mumsig kardemummakaka. Anledningen till att jag slänger ihop den precis innan dom kommer är att jag tycker den är godast nybakad och sedan är älsklingen så glad i den att den hade antagligen redan var slut om jag bakat den igår kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar