måndag 18 juli 2011

dreamcatcher in my window

Jag har alltid varit fascinerad över drömfångare och deras utseende. Dom är så behagliga att titta på och får en att känna sig lite magisk på något sätt. Jag tror inte på att dom fungerar som det är sagt att dom ska göra, men jag tycker dom är fina att ha som inredning. Jag har i flera års tid haft en liten drömfångare ovanför min säng, den hänger på en Marilyn Manson poster i mitt sovrum hos mina föräldrar. Jag har aldrig tänkt på att den fortfarande finns där, men ibland kan jag beundra den i några timmar. Helst skulle jag vilja ha en stor att hänga på sovrummet här i mitt och min älsklings sovrum, han håller med om att dom är vackra och vill också ha en. Som sagt, ingen av oss tror på att dom har någon speciell inverkan på ens liv, men dom ger mig ändå en slags trygghet och värme, inte bara för att dom får rummet att kännas mysigare med sina mjuka fjädrar och runda former, utan också för att det trots allt är något underligt med dom, något mystiskt och magiskt vackert med dom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar