måndag 18 juli 2011

my heart beat goes with reggae style

Det senaste året har jag hittat så mycket reggae musik som bara flyter in i hjärtat och får det att dunka i samma rytm. Jag känner att reggae får mig på så bra humör och jag vill verkligen ställa mig och gunga till det, mitt hjärta slår tillsammans med musiken. Nu när det är sommar och jag hör den musiken är det som att jag har hittat hem på riktigt. Jag ser mig själv i en tanke,dansande till underbar reggae musik när solen är på väg att gå ner, i underbara luftiga kläder så hela min kropp andas. Jag vill vara där och jag vill ha den sommarkänslan jag får om och om igen. Jag får den absolut sommarkänslan med den sortens musik i mina hörlurar, som pumpar in det i min kropp och får mig att känna att allt är underbart, allt är helt perfekt och ingen kan någonsin göra livet bättre. Jag känner att jag vill dansa tills jag inte orkar längre, jag vill gunga till musiken och låta allt som är jobbigt försvinna och jag vill känna mitt hjärta slå, känna att jag lever, att jag är fri. Det går inte att förklara känslan, den är så otroligt överväldigad, den är extrem och underbar. Det finns inga ord för det, det finns bara en känsla som sprider sig i hela kroppen, jag blir fulländad, från hårtopparna ner till tårna, ren lycka och glädje.

solnedgång med reggae musik känns som en underbar kombination
fullständig frihet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar