fredag 29 juli 2011

Nu drar jag på Semester!

Idag drar jag, utan min kära fästman (trist!) till Öland med min kära familj (alltså mor, far och syster) och stannar där tills på Söndag. Vi skulle varit i våran stuga för att jag har med mig hunden, men det visar sig att vi tydligen antagligen eller något sådant inte har kvar stugan eller i alla fall inte länge till. Detta förklarar jag mer när jag kommer hem, då jag vet lite mer om det och kan skriva av mig hur ledsen, besviken och arg jag är över det eftersom jag ÄLSKAR vår sommarstuga och stället den ligger på, Bläsinge och alltså väldigt nära Bläsinge Hamn och stranden. Så jag har packat allt jag ska ha med mig, nästan i alla fall, och nu väntar jag bara på att min kära familj ska komma från Vimmerby och hämta mig här i Eksjö, dom ska självklart in och hälsa på dom underbara kattungarna. Så nu tar jag i alla fall lite fritt från datorn och kommer därför inte skriva något förens jag är hemma igen, då har jag antagligen mycket att skriva om. Vi ska bo hos min Faster & Farbror, eftersom det fungerar med min hund där. Så ska jag hälsa på min kära Farmor också, det ska bli jätte trevligt.

Ska skriva lite mer om hur det går för mig att meditera då och hur jag hade det, kanske får lite ro och harmoni i kroppen av att komma iväg lite, brukar må väldigt bra efter att ha varit på Öland. Kommer ladda upp ett helt inlägg med bilder i alla fall, så ni får se hur vackert det är där jag brukar vara. Så nu ska jag fixa det sista och sedan sticker jag och har det skönt och njuter av sommaren, hoppas det blir fint väder!


Tequila & Izzy, våra söta kattungar
Izzy
Tequila (min bäbis & ängel)
Jag är söt ibland ^^,
Ser ut som en söt liten hippiealv ^^,
Jag är söt ibland ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar