Visar inlägg med etikett 367 grateful. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett 367 grateful. Visa alla inlägg
måndag 16 januari 2012
söndag 15 januari 2012
lördag 14 januari 2012
fredag 13 januari 2012
torsdag 12 januari 2012
onsdag 11 januari 2012
tisdag 10 januari 2012
måndag 9 januari 2012
söndag 8 januari 2012
lördag 7 januari 2012
fredag 6 januari 2012
torsdag 5 januari 2012
Day 1
Eftersom det är min födelsedag så fick jag välja mat och jag var så sugen på kinamat, så det blev självklart det. Vanliga stället vi ätit på var stängt, så vi fick testa ett annat och gud vad goda deras friterade räkor var, MUMS! Älsklingen tog Anka något, det luktade gott men mitt luktsinne är lite mysko sedan jag blev gravid och det är säkert kryddorna som luktar gott som vanligt.
365 grateful
Då var det dags för det jag har funderat på att börja med ett tag. Jag hittade för längesedan denna sida och bestämde mig för att det var något jag ville göra. Grejen är att man ska fotografera (eller i alla fall jag, man kan göra på annat sätt) en sak man tycker är vacker, uppskattar, är glad för eller någon annan anledning under 365 dagar, alltså ett helt år. Det enda problemet är att det är skottår detta året, så det kommer bli en bild extra för mig, men det får ju gå. Tanken med det hela är att jag ska lära mig att uppskatta det lilla i livet och sedan att jag ska fotografera lite mer, så varje dag i ett år kommer jag att lägga upp bilder här och på lite andra sidor. Det kan blir att jag lägger upp mer än en bild varje dag, men i samma inlägg och det ser jag bara som ett plus. Så idag, på min 20:de födelsedag lägger jag upp min första bild och så ska jag bara lyckas med detta, för jag brukar tröttna på saker jag tar mig an.
Kom också på att i samband med att jag lägger in bilder här varje dag i ett år framöver kommer jag ju skriva lite varje dag. Kanske om vad som har hänt under dagen eller vad bilden betyder för mig, så det kommer ju också göra att jag skriver mer och det enda jag kan tänka mig är att detta kommer bli jätte bra. Ska bli så roligt att göra detta!
Nu kommer jag fuska lite för dessa bilder jag lägger upp är inte dom första, för jag tog dom för några månader sedan när jag bestämde att jag skulle börja med detta på min födelsedag.
Kom också på att i samband med att jag lägger in bilder här varje dag i ett år framöver kommer jag ju skriva lite varje dag. Kanske om vad som har hänt under dagen eller vad bilden betyder för mig, så det kommer ju också göra att jag skriver mer och det enda jag kan tänka mig är att detta kommer bli jätte bra. Ska bli så roligt att göra detta!
Nu kommer jag fuska lite för dessa bilder jag lägger upp är inte dom första, för jag tog dom för några månader sedan när jag bestämde att jag skulle börja med detta på min födelsedag.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)








