Visar inlägg med etikett Foto. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Foto. Visa alla inlägg

onsdag 25 april 2012

Pictures.

Har redigerat lite bilder som jag hittat när jag gått igenom och rensat mina bilder. När jag ser en del gamla bilder undrar jag varför jag inte fotograferar lika vackert längre, lite deprimerande. Fast bilderna är så vackra att jag inte kan tro att det är jag som tagit dom.

lördag 7 april 2012

100 dagar kvar!

Tills vår underbara ängel är beräknad att komma, jag kan inte fatta att det är så kort tid kvar. I morgon går jag över på TVÅSIFFRIGT och det känns så otroligt. Tiden bara rusar iväg och jag längtar så jag blir galen. Älskade underbara lilla ängel!

torsdag 5 april 2012

Glad Påsk!

Tänkte att jag skulle önska er därute glad påsk och eftersom jag inte tagit några påskbilder ännu i år, så fick jag ta några gamla från 2010 och göra lite redigering på. Så GLAD PÅSK!