Visar inlägg med etikett Videos. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Videos. Visa alla inlägg

torsdag 3 maj 2012

Syster Sol - Bland Dom!

Denna låten är bara för bäst! Hittade idag och Syster Sol är lika underbar som alltid! Resten av brudarna som är med är fan nice med.

måndag 30 maj 2011

Your biggest regret..

Denna videon fick mig att gråta i slutet, för deras största ånger (biggest regret, tycker det låter bättre på engelska). Jag ska sno idéen från denna video, dock inte helt. Det är en kvinna som har en fråga och det är femtio personer som svarar. Jag tänker inte göra det så, utan jag tänker bara sno hennes fråga och ställa till er som läser.

Vad ångrar ni mest i ert liv? (låter bättre på engelska: whats your biggest regret?)

Jag vet vad jag ångrar mest av allt, men eftersom att det inte är något som jag vill att alla ska veta, inte riktigt ännu. Skulle vara hundra procent ärlig och öppen på denna bloggen, men detta är lite för personligt och lite för jobbigt att prata om, så detta får ni inte.

Men ni kan få det jag ångrar näst mest i mitt liv, och det är att jag inte sökte in på rätt linje på gymnasiet direkt, så jag hade kunnat ta studenten till sommaren och vara klar med det.

-