tisdag 24 maj 2011

24/7 and everywere for you baby.

Igenom dom åren jag har levt har jag lärt mig att man aldrig vet vilka som verkligen alltid kommer finnas för en när man som mest behöver eller vilka som uppskattar att du bryr dig om dom. Det är många gånger som jag har hört en annan människa säga till mig "jag finns där för dig 24/7" och jag har verkligen trott på det dom har sagt, men när jag verkligen behövt dom och det har varit mitt i natten, visar det sig att det inte är speciellt många av dom som sagt detta, som verkligen håller fast vid det. Jag har många gånger i mitt liv fått klara mig själv, torka tårarna och samla ihop mitt hjärta för att pussla ihop det själv, ingen hjälp och ingen tröst. När sådant händer om och om igen, får man lära sig att det är svårt att verkligen lita på att någon finns där för dig när det är som mörkast. Men om man är lite försiktig när man väljer vänner och tar reda på att personer som verkligen uppskattar dig när du finns där för personen, även att personen inte ringt och sagt "hey, jag behöver dig nu", så har du dig en riktigt vän, för när du bevisar att du finns där 24/7, så kommer med stor sannolikhet den personen finnas för dig tillbaka.



Jag har alltid haft turen att ha en underbar familj som funnits för mig och stöttat mig när jag mått som dåligt, kanske inte vid alla tillfällena, men så fort jag bett om något eller bara behövt en kram har dom alltid funnits där. Dom har varit min vägg att stötta mig emot när jag har känt att jag varit nära på att falla. Jag är dom evigt tacksam och kommer alltid älska dom för allt dom gjort för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar