tisdag 10 maj 2011

Välkomna :D

Detta ska då föreställa min nya blogg. Jag tröttnade på blogg.se för att man måste ställa in så mycket saker för hand och gå in och skriva saker bland massa koder och sådan och det orkar inte jag längre. Så jag tänkte börja skriva i denna istället, så det blir lite lättare för mig att bara koncentrera mig på att skriva istället och det finns lite saker som är lättare med den här bloggen när det gäller skrivandet också. Man kan färga texten i inlägget som jag har saknat att kunna göra och jag kan ändra storlek och teckensnitt på min text. Så denna bloggen kommer vara mer uppdaterad eftersom jag nu vill lägga ner mer energi på den + att den kommer förhoppningsvis vara mer intressant.

Jag kommer snart att fixa mer på min sida som jag inte hunnit göra ännu, för att det har tagit mig någon vecka att bestämma om jag skulle byta eller inte. Men har nu kommit fram till att jag tycker att denna bloggen känns skönare att använda och lättare, efter att ha testat den lite grann i smyg. Så jag ska nu i veckan börja pilla lite med någon bild att ha ovanför, så det ser lite trevligare ut. För just nu tycker jag att min blogg ser extremt tråkig ut. Hoppas i alla fall att ni vill fortsätta läsa och jag hoppas jag får fler nya läsare här.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar