lördag 21 maj 2011

take me back to old days.

Vissa dagar känner jag verkligen att jag saknar när man bara kunde smsa eller skriva till en person på msn och be att träffas någonstans och så hittade man bara på något som fanns att göra. Eller så satt man bara och pratade. Idag är just en sådan dag, jag vill bara ha någon eller några man bara kan skriva ett litet sms till och kolla om personen har något för sig och om inte, så frågar man om personen vill dra ut och hitta på något eller så. Det är vackert väder ute och jag vill verkligen hitta på något, ha en vän att umgås med. Kanske bara sätta sig ute på en bänk och prata om alla mellan himmel och jord. Ibland saknar man verkligen gamla tider något extremt mycket och människor som existerade i den.

Saknar ofta mitt gamla jag. Inte det som mådde dåligt och skadade sig, men den spralliga och lite konstiga människa jag var. Hon finns fortfarande inuti mig, men hon kommer inte fram så ofta. Saknar också mitt alternativa yttre väldigt mycket, speciellt mitt extremt röda hår. Jag var så jäkla snygg i det, inte för att vara självgod eller så, men jag passar allra bäst i rött hår enligt mig. Speciellt om det blandas med svart smink och lite smått alternativa kläder. Då är jag verkligen otroligt snygg. Fast allt förändras ju i livet och det är inget man kan hindra, man får göra det bästa av det helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar