torsdag 26 maj 2011

Make me wanna die

Take me, I´m alive
Never was a girl with wicked mind
But everything looks better
When the sun goes down

I had everything
Opportunities for eternity
And i could belong to the night

Your eyes, your eyes
I can see in your eyes, your eyes

You make me wanna die
I´ll never be good enough
You make me wanna die
And everything you love
Will burn up in the light

And every time
I look inside your eyes
You make me wanna die

Taste me, drink my soul
Show me all the things
That I shouldn´t know
And there´s a blue moon an the rise

I´ll die for you my love, my love
I´ll steal for you my love, my love
We´ll burn up in the light

Every time I look inside your eyes
I´m burning in the light
I look inside your eyes
You make me wanna die


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar