måndag 30 maj 2011

3 i topp, sexiga brudar..

Jag har suttit och kollat igenom nätet litet och hittade en rolig grej att sysselsätta mig med, Akinator och den ska försöka lista ut vad det är för person du tänker på. Jag testade tre gånger och jag tänkte på tre tjejer eftersom vi är så awesome. Första och sista gången tog han rätt på andra försöket, andra gången var det rätt direkt. Nog om det, jag ska i alla fall komma till saken och det är att jag har kommit på min Top 3 lista av sexigaste och snyggaste brudarna, just nu. Så nu ska ni få den i ordning!

1. Alltid varit och kommer alltid vara number one for me:
Megan Fox


2. Nyss upptäckt denna skönhet, men hon är mums
Naya Rivera


3. Hennes låtar har jag hört innan, men aldrig sett att hon är så het
Ciara



Jag har många kvinnor runt om mig, både i kändis världen och i min omgivning som inspirerar mig och som jag ser upp till. Dessa 3 tjejer är både och, dom ser bra ut och dom inspirerar, den sista bruden är nog den som mest inspirerar mig.

Så vad är era topp 3 lista när det kommer till sexigaste, snyggaste, häftigaste tjejer/kvinnor? Eller helt enkelt bara tre tjejer eller kvinnor som inspirerar dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar