måndag 16 maj 2011

Harmoni.

Ibland finns det stunder när man är ute och går och så stannar man på ett ställe av någon anledning, kanske måste knyta skosnörena eller något. Man har gått förbi platsen många gånger, men just denna gången märker man något speciellt med den, något så vackert att man inte förstår varför man inte sett det innan. Så man måste ta bild på det där speciella, kanske inte för att det ska bli en bra bild och fånga känslan, fast man försöker. Utan man vill ta ett kort för att komma ihåg platsen så man kan gå hit igen, kanske med en bättre kamera, kanske för att stanna vid denna platsen igen, kanske sätta sig om det går och bara njuta av det vackra.

Jag hittade en sådan här plats idag när jag var ute och gick med min hund, jag stannade för att han skulle äta gräs vid ett träd och jag bara insåg att det var så otroligt vackert här. Det kändes långt in i benen när jag stod och tittade på denna plats, eller det var snarare bara en trädgren som hängde fint över ån. Jag tyckte det var så magiskt, så avkopllnade. Så jag tänkte att jag måste ha kort på det, men hade inte kameran med mig, så fick ta min jätte dåliga mobilkamera till hjälp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar