söndag 22 maj 2011

Let me see your inside.

Det är inte lätt att vara sig själv till hundra procent i ett samhälle där folk är så jäkla trångsynta. Dom vill helst att alla ska vara som dom och är man det minsta lilla udda så fungerar det inte, om man inte råkar vara väldigt glad och utåt, då kan man få vara med dom som tror att dom är bättre än andra och samtidigt vara med dom som är lite mer lik än själv, utan att det blir en massa tjafs. För är man den glada och öppna människan så är man helt plötsligt cool på en helt annan nivå. Jag har alltid varit mig själv, fast att jag är en blyg och oftast inåtvänd människa så kan folk som ger det tid få reda på vem jag är. Oftast är människor i dagens samhälle rätt lata och är man inte öppen och glad första sekunderna så är man inte värd att lägga ner tid på. Jag önskar folk kunde se mig som den jag är och sedan välja att lära känna mig även att jag inte skrattar och pratar på som en annan radiopratare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar