onsdag 18 maj 2011

Texter..!?

Nyss slog det mig att jag har många texter som jag skrivit om allt möjligt som säger precis vad jag tycker och tänker, direkt från hjärtat och helt naket. Dom texterna har jag på ett ställe så att ingen jag har i min närhet har läst det, det är inte så att det är jätte hemliga och pinsamma saker utan det är mer saker som kan tolkas på flera olika sätt och jag vill inte att någon i min närhet ska ta det fel. För ta mig en del av texterna fel kan man få det till att jag mår dåligt eller så, men det gör jag verkligen inte. Jag mår jätte bra och är lycklig på alla sätt man kan bli. Så jag funderar fram och tillbaka om jag ska publicera dessa texter lite då och då på denna bloggen när jag kanske inte har något direkt att skriva, eller när jag bara känner att detta passar med hur det känns idag när det gäller något. Så jag lägger upp en röstningsgrej på bloggen så att ni som läser, om det nu är någon, kan rösta så kanske det kommer lite personliga texter och åsikter i denna blogg, blandat med känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar