lördag 21 maj 2011

Redhead.

Jag har länge gått och funderat på att färga mitt hår extremt rött igen, för jag saknar verkligen det och jag vet att jag passar i det. (Det är officiellt bevisat att jag inte kan ha en någorlunda normal hårfärg under en längre tid.) Så häromdagen så kollade jag på gamla bilder på mig när jag hade rött hår och fick mer längtan efter det, jag saknar verkligen mitt röda hår. Så har planer på att färga det rött igen, men jag får tänka lite mer på det. Hur som helst ska jag färga håret till helgen, men vet inte riktigt hur än, eller det kanske jag gör. Jag tänker i alla fall inte tala om vad det blir för färg, för jag låter det komma fram när det är klart och jag har fått bild på det. Saknar också min raka lugg som jag hade när det var rött, tycker det är så snyggt på mig. Kanske blir att ta tillbaka den också, men får se hur det blir. Färgar jag det rött och det inte passar med luggen jag har nu så blir den rak igen.

Här kommer i alla fall en gammal bild på mig när jag var rödhårig.
2008-06-28 är bilden tagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar