tisdag 24 maj 2011

Shout as if no one hears you!

Ibland önskar jag att det var lika lätt för mig att vara den grymma och egentänkande människan jag är här och som jag är på insidan. Jag hade kunnat vara sådär cool som jag känner mig när jag kommer på något riktigt bra till en viss grej, men som jag kanske bara skriver ner på en lapp och och lägger i en låda för att låta den damma igen. Jag vill våga säga och göra precis så som jag känner under skalet, göra galna saker bara för att jag känner för det. Även fast att jag har fått chansen att visa vem jag är på insidan två gånger i mitt liv, då jag kommit till ställen där jag näst intill ingen känner mig, har jag fegat ur och fortsatt i mina gamla vanor. Kanske får jag en tredje chans att visa vem jag verkligen är och att jag denna gången gör det rätt. Så jag kan vara den jag vill vara och inte bry mig ett skit om vad andra tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar