söndag 7 augusti 2011

Gråa dagar sniglar förbi..

Grå äcklig tråkig dag! Jag roar mig med att läsa bloggar, dricka tea och spela spel på facebook, samtidigt som min söta lilla kattunge sitter i mitt knä, spinner och tittar upp på mig med så kärleksfulla ögon att det gör ont i mig, hur kan en så liten sak vara så söt. Nu när jag sitter och skriver tittar hon på mina händer som springer över tangentbordet och på skärmen där det troligtvis enligt henne dyker upp konstiga svarta saker när jag trycker på konstiga knappar, hon viftar lite med tassen mot mina händer så får nog sluta skriva och klappa henne nu. Ska nog städa garderoben idag, där finns inga fönster utan bara saker så man inte kommer in innanför dörren, då slipper jag se allt det gråa utanför fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar