måndag 15 augusti 2011

I höstens tecken.

Förra hösten sa jag många gånger att jag skulle skaffa hem fina höst "blommor" och göra det fint på balkongen och utan för dörren, men det blev aldrig av. I år ska jag verkligen göra det, jag ska köpa hem ljung och prydnadskål och sätta i krukor både ute och inne, jag ska göra det höst fint så att jag kanske kan putta undan lite av min ångest. Ska nog börja ta fram mycket färger på gardiner och annat, så att jag tar bort lite av det gråa som är på väg, tyvärr har det redan börjar bli mycket gråare och mycket sämre väder, vilket varken jag eller min kropp gillar. Som tur är har inte löven börjat falla än, då hade jag gått under, för ju tidigare löven faller, desto längre kan det blir så där äckligt grått, trist och kalt och det pallar jag verkligen, då är min ångest så äckligt hemskt, då vill jag bara ligga under mitt täcke hela dagarna för att slippa värken, för att slippa att mitt huvud dunkar som en trumma och att man slipper se allt det trista som bara drar ner mig i ett äckligt hål av trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar