lördag 6 augusti 2011

Vardags babbel.

Skulle lägga upp mer länkärlek, men det blev istället att jag tvättade, som jag inte hade en tanke på att jag skulle göra när jag skrev inlägget tidigare idag, och sedan blev jag liggande i min säng med min laptop för att glo på en film. Så jag får ta och slänga in lite mer tips på underbara bloggar i morgon någon gång under dagen och denna gången ska jag inte glömma eller göra något annat. Tills dess kan jag tipsa om att ni borde se filmen Crash, för den är bra + att det är med en sjukt snygg brud, vid namn Jennifer Esposito. Nu ska jag se vidare på filmen och sedan krypa ner i min ny bäddade säng, det hann jag visst också med, och sova riktigt skönt, för jag förtjänar det efter att ha gjort vardags saker.
snygga Jennifer Esposito

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar