fredag 5 augusti 2011

Kattungar = små terrorister..

Har nu, efter att haft två små kattungar hos mig och min sambo i två veckor, märkt att kattungar är små irriterande terrorister.. Dom är på allt dom kan komma åt och hittar skräp på golvet som man trodde man hade städat upp. Dom far omkring som om dom fått för mycket koffein och dom verkligen älskar att ha ner mina blomkrukor för att kunna rulla sig och äta jorden. När vi skaffade kattungar hemma hos mina föräldrar, detta gjorde vi tre gånger (4 katter), så minns jag inget om att dom var så för jävliga, jag minns bara att dom var otroligt söta och att jag älskade dom små söta sakerna. Visst älskar jag dom två vi har nu med, men ibland vill jag bara gräva ner mig en struts och slippa allt man måste göra.. Springa efter och plocka upp plast och allt annat skräp dom hittat, soppa upp jord och fixa till så blomman får ny jord och står rakt i krukan, försöka lära dom små att gardinen framför dörren till köket inte är något att leka med och plocka upp allt dom river ner från hyllan under vardagsrums bordet.. Får man ta ledigt från dessa små söta, men jobbiga missar?
Fläckig: Tequila (min bäbis), Gråvita: Izzy
Fläckig: Tequila (min bäbis), Gråvita: Izzy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar