söndag 14 augusti 2011

Plågor och längtan.

Höstångesten har börjat komma krypande och med den kommer också den vanlig värken i lederna i takt med att det bli kallare ute, vill säga att börja på sig koftor och långbyxor redan, vilket känns lite trist.. Fast är det sol och lite värme ute kan jag ha piratbyxor på mig, jippi! Så nu sitter jag med värk i mina ben, vill bara lägga mig ner under täcket och sova lite, men det får jag inte för då kommer jag inte kunna sova inatt och jag måste börja gå upp tidigt för jag börjar skolan på onsdag.. Jag känner att jag längtar efter att hösten ska komma så jag kan få fotografera lite mer Eksjö under hösten. Jag ska springa runt lite mer och hitta jätte mysiga ställen och fota, och denna gången ska jag orka det, jag vill verkligen springa runt och fota som jag gjorde förr. Då kunde det hända att jag hade en tråkig dag, tog min pappas rätt dåliga digitalkamera och sprang ut för att fota hösten, jag sprang i skogen och runt i området mina föräldrar bor i. Vill springa runt hela Eksjö i höst och hitta äckligt vackra platser som jag fotar ur olika vinklar och sedan får jätte fina bilder. Får se hur det går, men jag ska i alla fall skriva en står kom ihåg lapp till mig själv om detta. Känner att jag behöver en kopp tea för att värma upp min onda och trötta kropp.

snodd från weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar