onsdag 29 juni 2011

Where is my mind?

Känner att jag inte uppdaterar lika ofta som jag skulle vilja och det kan ha med att göra att jag många gånger inte vet vad jag ska skriva om. Jag har massor idéer som jag vill skriva om. Dock kommer vissa av dom att kräva mycket tid att skriva om, så såhär på kvällen kommer jag inte slänga in något. Så jag tänkte att jag gör ett försök till och ser om någon som läser min blogg vill kommentera denna fråga, denna gången. Ni kan önska att jag ska skriva om något som ni har någon åsikt om, som ni vill veta vad jag tycker, eller bara något ämne ni skulle vilja att jag skrev om. Är det något ämne jag inte är insatt i meddelar jag detta, för jag har inte intresse av allt som existerar. Orkar inte skriva allt jag brinner för här, men kan nämna några saker: Feminism, Queer, HBT, Djurrätt, Genus och mycket mycket mer. Känner att hjärnan bara la av när jag skulle skriva fler.. Kom igen och kommentera nu!

Vad vill du att jag ska skriva om? Vad vill du läsa om här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar