söndag 7 augusti 2011

Dill är kärlek, och kanske en drog..

Angående att ha dill i mos, det är nog något av det godaste som finns :) det ska vara massor med dill, ketchup så att det nästan är illrött och mos- och pommes krydda, då är det fina grejer. Självklart kryddar jag detta efter att killen min har tagit moset, för han hatar dill, vilket jag inte kan förstå. Men aromat ska det vara i moset, annars gråter jag nog lite, eller kanske inte. Sedan ÄLSKAR jag att ha en tredjedels burk dill i min quornfärssås, det gör det tusen gånger godare och trots min alltid starka kryddning, så blir det lite mildare, jag är nog galen i dill. Fast det går ju inte ha till allt, men dill är äckligt gott i alla fall. Tycker ni ska testa dill i mos och quornfärssås (eller köttfärssås för dom som äter det) för ni kommer antagligen älska det, om ni gillar dill förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar