tisdag 21 juni 2011

Äntligen lite tips..

Jag la för ett bra tag sedan ut ett inlägg om att jag vill ha lite tips på vad jag kan skriva om och inlägg där jag tycker att ni som läser kommenterar dåligt. Nu när jag satte mig för att kolla så hade jag fått en kommentar och för en gångs skull var det en lång som verkligen handlade om min blogg, inte en kommentar från någon som jag har kommenterat hos. Personen som hade kommenterar var en kille vid namn Crille och han skrev lite om vad han skulle vilja läsa här, dessutom ville han se fler av mina bilder, vilket ska ske när jag fått igång min externa hårddisk igen, strömsladden har gått och dött för mig. I alla fall så tipsade han om ett par bra saker som jag kan skriva om och sedan fick jag bara lite allmänna komplimanger, som alltid gör mig glad. Så dom kommande dagarna, kommer en av grejerna att komma ut här. Sedan ska jag skärpa mig lite med med att skriva om vad jag personligen tycker om saker, som jag gjorde i början, istället för att skriva om tråkiga saker, som inte alla finner intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar