torsdag 16 juni 2011

Garden time in summer.

Snart bär det av hem till gamla fina härliga Eksjö igen. Ska bli rätt skönt trots att jag i alla fall haft det bra här hemma i Vimmerby. Finns lite närmare till fin natur här tycker jag, men jag kommer nog till slut hitta ett underbart ställe och en runda att gå i Eksjö också. Som vanligt när jag kommer hem får jag med mig mer tillbaka till Eksjö än jag kom hit med.. Gick igenom mammas garderob, med tillåtelse och fick med mig lite kläder. Så nu har jag lite mer kläder och lite mer kjolar, det känns skönt nu när det verkligen börjar bli varmt. Har inte riktigt packat klart ännu, men ska snart fortsätta med det. Ska förbi mormor och äta där sedan, alltid lika gott och trevligt. Då ska jag ut lite mer med kameran och fotografera i hennes underbara trädgård, det är nog mitt favoritställe att vara på med min kamera. Får alltid så fina bilder och det är alltid lika vackert och härligt där, trivs så otroligt bra där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar