måndag 13 juni 2011

Sommarsömn.

Dom senaste 3 dagarna har jag haft jätte svårt att somna, det är som att min kropp märkt att nu är det sommar och du brukar vara uppe hela nätterna då. För jag är inte trött för fem öre när jag lägger huvudet på kudden, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte vara uppe hela nätterna, nog för att det kan vara roligt på sitt sätt, men jag vill välja det själv. Sedan på morgonen är jag skit seg att ta mig upp, så helt mitt dygn är fucked up. Dock kom jag upp vid tio idag, vilket i alla fall är helt okej. Fast häromdagen gick jag och la mig kvart över 7 på morgonen och älsklingen väckte mig 4 timmar senare, så jag var som en zombie. Båda två tänkte att jag i alla fall skulle vara slut på kvällen sedan, men jag var lika pigg som natten innan, trots allt för lite sömn. Så något är verkligen mysko, antar att det kan vara att min kropp är van att jag vänder på dygnet så fort sommaren är här. Men denna sommaren ska det inte bli så, i alla fall inte varje dag. Någon enstaka gång, självklart, det är ju sommar!

 
foto: jag
redigering: jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar